frompeartofit.blogg.se

Resan från att vara ett päron till att bli och vara fit!

6 veckor & semester

Publicerad 2015-07-19 00:04:34 i Dagbok,

När det var 6 veckor kvar till beräknad förlossning kändes det som evigheter och jag trodde aldrig att dagen skulle komma. För exakt 6 veckor sedan var vi nykära i vår solstråle Lowe som var ca 7 timmar gammal. Det känns på ett sätt som om han alltid varit här samtidigt som det känns som om han nyss tittade ut. Hur som helst så älskar vi honom mer och mer för varje dag som går, hela familjen. Han kommer verkligen få köra sig vad kärlek är, som inte bara har föräldrar som pussar, kramar, pratar och gosar utan även två syskon som gör detsamma. Om de har glömt säga godnatt till Lowe någon kväll kommer de springandes ner för trappan för att pussa och säga att de älskar honom. Jag visste att de skulle tycka om bebisen, men såhär mycket kunde jag inte föreställa mig. Han är lyckligt lottad helt enkelt! 

Tobias gör nu sin sista jobbnatt för den här sommaren och om sex timmar får han välförtjänt semester. Som vi ska njuta! På onsdag åker vi till Tjörn. Lite blandade känslor inför det, men det hör inte hemma här. 
Jag ser fram emot göteborgsvistelsen vi har bokad tillsammans med en annan familj och jag hoppas att vi kan boka in något mer roligt med barnen. De önskar att åka till Danmark och jag är ruskigt sugen på Kolmården. Vi får se helt enkelt. Lowe bestämmer tempot! 


Kommentarer

Postat av: Pixie

Publicerad 2015-07-19 01:54:34

förstår att ni alla är grymt förälskade i detta lilla charmtroll ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Min resa startade i augusti 2012 då jag bestämde mig för att göra en viktoperation. I november 2012 opererade jag en sleeve gastrectomy och i juni 2014 har jag gått ner 35kg. Jag har ca 20kg kvar att gå ner och nu startar resan där jag går från päron till att vara fit. Jag är snart 30 år gammal och bor i Falköping. När jag inte bloggar eller tränar är jag mamma till Alfons 7 år och Meja 4 år. Jag är också gift med Tobias 29 år. Jobbar gör jag som sjuksköterska på en barnmedicinsk avdelning, roligaste jobbet i världen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela