frompeartofit.blogg.se

Resan från att vara ett päron till att bli och vara fit!

Bröllopsdag

Publicerad 2015-07-12 09:20:59 i Dagbok,

Idag är det vår bröllopsdag. 7 år! Galet hur fort tiden går! På ett sätt känns det som om vi varit gifta hur länge som helst och på ett annat känns det som igår. Vi firar inte så märkvärdigt så det är inget speciellt planerat för dagen. Varenda dag i veckan har varit planerad så det är skönt med oplanerade dagar. 

För de stora barnen är det tråkigt just nu för alla kompisar på gatan är borta på semester. Deras dagar blir långa och tråkiga. Helt plötsligt finns det inget för dom att göra. Sen att det finns massa leksaker, tv-spel, cyklar, filmer, pyssel osv att göra, det spelar ingen roll. Som tur är, är det bara en vecka kvar tills Tobias semester och då hoppas jag att vi kan åka till Tjörn lite. Vi har iaf bokat två nätter i Göteborg första veckan i augusti så helt oplanerade är vi inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Min resa startade i augusti 2012 då jag bestämde mig för att göra en viktoperation. I november 2012 opererade jag en sleeve gastrectomy och i juni 2014 har jag gått ner 35kg. Jag har ca 20kg kvar att gå ner och nu startar resan där jag går från päron till att vara fit. Jag är snart 30 år gammal och bor i Falköping. När jag inte bloggar eller tränar är jag mamma till Alfons 7 år och Meja 4 år. Jag är också gift med Tobias 29 år. Jobbar gör jag som sjuksköterska på en barnmedicinsk avdelning, roligaste jobbet i världen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela