frompeartofit.blogg.se

Resan från att vara ett päron till att bli och vara fit!

Semester

Publicerad 2015-07-25 00:15:43 i Dagbok,

Det duggar inte tätt om uppdateringarna just nu men det beror helt enkelt på semester. Vi är just nu i stugan på Tjörn och även om värmen inte är här så är solen det. 

Vi kom ner i onsdags efter Lowes BVC besök. Han blev klart godkänd av läkaren och vägde nu 5634 gram och är 59 cm lång. Stora killen börjar han bli! Han är så otroligt nyfiken utav sig. Han kan ligga i vagnen och kika länge innan han vill komma upp och titta sig omkring. Det märks tydligt att synen har blivit bättre för nu ser han mig om jag står på längre avstånd. Nacken är stark! 
Miljöombytet och ett nytt utvecklingssprång gör dock att han dagtid bara sover 10 min här och där, men är trots detta glad emellan. Han sover desto bättre nattetid och har senaste nätterna inte vaknat förrän vid 05.30 första gången. Magen mår bra sedan vi gav upp nan helt och övergick till hipp i början av veckan. 

Nu ska jag sova så en mer utförlig semesteruppdatering kommer en annan dag! 

Kommentarer

Postat av: Pixie

Publicerad 2015-07-25 06:43:57

Låter som ni har det bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Min resa startade i augusti 2012 då jag bestämde mig för att göra en viktoperation. I november 2012 opererade jag en sleeve gastrectomy och i juni 2014 har jag gått ner 35kg. Jag har ca 20kg kvar att gå ner och nu startar resan där jag går från päron till att vara fit. Jag är snart 30 år gammal och bor i Falköping. När jag inte bloggar eller tränar är jag mamma till Alfons 7 år och Meja 4 år. Jag är också gift med Tobias 29 år. Jobbar gör jag som sjuksköterska på en barnmedicinsk avdelning, roligaste jobbet i världen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela