frompeartofit.blogg.se

Resan från att vara ett päron till att bli och vara fit!

En fin dag!

Publicerad 2015-10-04 14:45:18 i Dagbok,



Igår firades Lowes dopdag i Mössebergs kyrka. En mycket fin dag som vi firade tillsammans med släkt och vänner. 


Jag hade grejat med dekorationer i några veckor och blev väldigt nöjd med dukningen. Servetter vikta som skjortor, luftballonger med godis och pompoms samt ballonger. 

Lowe skrek dock större delen av dopceremonin, han blev skrämd av orgeln när den spelade. Sedan var han otröstlig tills det nästan var slut. 

Mycket fina paket fick både han och jag då jag fyllde år igår också. Vi är jättenöjda och nu laddar vi om till resan till Spanien om en vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Min resa startade i augusti 2012 då jag bestämde mig för att göra en viktoperation. I november 2012 opererade jag en sleeve gastrectomy och i juni 2014 har jag gått ner 35kg. Jag har ca 20kg kvar att gå ner och nu startar resan där jag går från päron till att vara fit. Jag är snart 30 år gammal och bor i Falköping. När jag inte bloggar eller tränar är jag mamma till Alfons 7 år och Meja 4 år. Jag är också gift med Tobias 29 år. Jobbar gör jag som sjuksköterska på en barnmedicinsk avdelning, roligaste jobbet i världen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela