frompeartofit.blogg.se

Resan från att vara ett päron till att bli och vara fit!

Älskade trollungar

Publicerad 2015-11-10 22:28:31 i Dagbok,

Ja herregud så livet är intensivt ibland trots att man är ledig och bara går hemma. De senaste veckorna har rusat iväg, egentligen ända sedan innan dopet har det varit något planerat nästan varje dag. Däremellan ska vardagssysslorna hinnas med och vi ska hinna hämta andan. 
Vi har dessutom haft strul-nätter med både stor och liten i familjen vilket inneburit att både jag och Tobias vissa nätter bara fått ca 1-2h sammanhängande sömn. Mycket som händer i allas liv med andra ord. 

Denna veckan är hyfsat lugn. Det är nåt möte för Tobias, ljuskväll för mig och Lowe och sedan väntar en fullspäckad helg med barnkalas och 60-års kalas. Då är det väldigt skönt med lunga förmiddagar! 


Lowe verkar än så länge sova gott så jag ska samla sömn och försöka skrämma bort påsarna under ögonen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Min resa startade i augusti 2012 då jag bestämde mig för att göra en viktoperation. I november 2012 opererade jag en sleeve gastrectomy och i juni 2014 har jag gått ner 35kg. Jag har ca 20kg kvar att gå ner och nu startar resan där jag går från päron till att vara fit. Jag är snart 30 år gammal och bor i Falköping. När jag inte bloggar eller tränar är jag mamma till Alfons 7 år och Meja 4 år. Jag är också gift med Tobias 29 år. Jobbar gör jag som sjuksköterska på en barnmedicinsk avdelning, roligaste jobbet i världen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela